Elindultunk!

2021.04.26

Üdvözlök mindenkit!

Az én megtiszteltetésem bejelenteni, hogy elindult a weboldal!

Igen, elég kontár munka, de igyekszem fejlődni a photoshop terén, hogy átláthatóbb dizájnt teremtsek az oldalnak!

Reményeim szerint heti rendszerességgel kerülnek majd fel bejegyzések az oldalra, ahogyan tőlem telik (a munka és a lustaság mellett).

Még elég nagy az üresség, de lassan és biztosan kitöltöm a hézagokat. Nem akarok világrengető ígéreteket tenni, hiszen csak hobbi szinten írkálok, jobbára a magam szórekoztatására.

Akik esetleg ismerték a korábbi írásaimat, azokat köszöntöm ezen az új helyen. A korábbi weboldal a Halott madarak névre hallgatott és évek óta elhanyagoltam. Az ott lévő tartalmakat a közel jövőben le fogom törölni, így nem kell ingázni a két oldal között. Egy-két ismerős vissza fog térni ide is, de erősen szelektálni fogok az írások között, mivel van egy pár, amit nem tartok már olyan érdekesnek/izgalmasnak, mint annak idején.

Nagyon sajnálom, hogy felhagytam egy időre az írással és a blogolással. Mindig közbejött valami más és ez a hobbim háttérbe szorult. Sajnos volt olyan időszak is, amikor egyáltalán nem gondoltam rá. Most viszont egyre többször motoszkál a fejemben egy-egy új ötlet, egy régebbi történet folytatása, részletek, képek, jelenetek.

A vírus és a bezártság sok jóval nem járt, viszont kezdem újra megtalálni önmagam és nemrég rájöttem, hogy az írás iránti szerelmem nem múlt el, csupán átalakult. Borzalmasan berozsdásodtam ez alatt a hosszú idő alatt, de vannak ötleteim és szeretném megvalósítani őket.

Stílusos dekorációk © Minden jog fenntartva 2021
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el